追完星星,梗係追我至愛嘅《急診男女》!
可能都係講婚姻關係,所以我感受會大d,同埋學定野丫嘛~

EN4yFAr


但我最鍾意除左係劇情之外,仲有女主角智孝真係好可愛搞笑
雖然佢年屆三十,但都可以咁童顏,皮膚又好,好羨慕呢~~

EN10_001

我有非常仔細研究過點解佢可以咁童顏(因為我都想XD)
最後俾我發現到其實佢飽滿好額頭,令佢視覺上年齡細左好多歲!
我做左廿年女人先知道,其實額頭對五官影響好大XD

仔細觀察bb同大人嘅面部,額頭同全面嘅比例其實係差好多,額頭嘅形狀和長度,對於全面show出黎嘅感覺影響其實係好大的,上網搵過少少資料,如果全面分為三等份的話:
►從髮際到眉心
眉心到鼻孔
鼻孔到下巴
黃金比例為1:1:1
但如果想睇起上黎後生d嘅「童顏比例」就係1.3:1:1,亦即係增加額頭位置嘅比例

174609je63eecxvev4hkvc

智孝係完全符合呢個標準架!

當然紮頭髮係可以令額頭顯得較高闊,但唔係個個額頭都好睇啦….
其實我都聽過朋友講,除左化妝同開刀整容之外,仲有一個可以令人睇唔出嘅方法豐滿額頭,就是無創微整型嘅Sculptra,Sculptra可以幫助皮膚底層嘅骨膠原生番出黎多d
唔需要開刀及相對之下價錢亦都會較平,同傳統Restylane比較,sculptra刺激多啲骨膠原增生,真係治標又治本喎!

聽完朋友講之外,其實自己都有d想打Sculptra,畢竟即將結婚
有邊個女人唔想大日子當日以最靚一面示人?
同埋注射Sculptra原理好簡單,都係生番自己嘅骨膠原出黎
而唔係硬將外來嘅物質加諸於自己身體或者皮膚入面
感覺會較實在同埋來得天然

但其實我之前完全冇接觸過無創微整型呢樣野…所以都唔係好敢試…
上一篇blog就講到我係朋友鼓勵之下,上左去一間佢打開針嘅醫學美容中心-CLINICX見左醫生先
未上去之前我係萬二分驚慌,所以都了解過佢地嘅理念先

clinicx

 

關於CLINICX:CLINICX深信,美源於自然。我們創造美麗,追求完美,但絕不過分雕琢。 CLINICX 的頂尖醫療團隊於亞洲各地包括韓國、台灣等研究最先進的無創微整形技術,集合全球最頂尖無創微整形技術及細胞再生科技,制訂亞洲人專屬的無創微整形方案,透過自然不著痕跡的技巧,塑飾輪廓、肌膚回彈年輕美感,自然締造自信美。

CLINICX是哈佛諾基基因科學研究所(Healthology Biosciences)旗下的醫學無創微整形中心,集合多位具備豐富醫學美容專業知識及實際經驗的醫生及醫護人員,利用突破革新的無創微整形技術及權威亞洲人美學標準,引領容貌臻達自然境界,喚醒自信光采。 
http://www.clinicx.com.hk/立即咨詢/bl.html

 

佢地主張唔誇張、自然修飾輪廓
睇完佢地個網頁後我都放心好多,因為我都唔想俾人睇得出我打過d咩…
本身我真係諗住打下巴同埋鼻哥嘅
但經醫生詳細分析我輪廓之後,就發現原來我只要以Sculptra豐滿額頭及蘋果肌
成個面型已經可以好突出,醫生話我再加埋打下巴鼻哥會好誇張

 

醫生會先幫我做消毒,然後再要求我拎住塊鏡,show一show俾我睇邊度需要改善
同埋會同白色筆mark位,再落麻醉
我要打嘅ml數唔算多,只需要大約 2ml,因為醫生強調,只要自然,唔需要明顯俾人睇得出
如果唔係就會有反效果架喇!
其實施針時我感覺唔算好大,只會感覺到有針吉落我塊面度

打完後會有少少腫,但係完全唔影響我出街
第2日都完全冇腫冇瘀青,感覺唔似打左針!
只係會feel到有d野,但又講唔出係咩野:p

現時其實感覺良好,下一篇再update大家啦^_^
第一次試做價係$8000,但之後就要視乎你打嘅份量而定喇~
http://www.clinicx.com.hk/Sculptra-逆轉肌齡.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    debbychanmei 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()