結婚真係好多野搞,不過我就好enjoy
因為見到場地佈置得靚,係我心目中想要嘅picture
賓客又開心,我係會好滿足架!
近排都忙於上網搵場地佈置嘅reference,話哂自己都唔係好叻呢方面
唯有勤力d啦^_^睇下大家有冇咩心水選擇?

首先系我心愛慨英倫風<3,但好似同婚禮冇咩關係?

 

我自己覺得呢個都幾有創意
但又好似有Ð老土喎〜〜

 

呢個好舒服,賓客黎到都會覺得心情好ð架〜

 

童話感覺!但好似欠缺左少少關於主人家慨主題

 

呢排都興懷舊,但系感覺就唔算好婚禮啊

 

我自己其實個人最喜歡呢個主題呀!!!
因為真係好有線條美同埋男女合用,唔會俾老公詐型:P

arrow
arrow
    全站熱搜

    debbychanmei 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()